سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

نازنینم...

1393/4/10 22:54
نویسنده : مامان سمانه
479 بازدید
اشتراک گذاری

شازده کوچولوی مامان:

نازنین شیرین زبونم،روزای بعد از ترک شیر! به خوبی و خوشی گذشت خداروشکر.غذا خوردنت خیلی بهتر شده و بهانه گیریات کمتر شده،ولی خوابیدنت به یه پروژه طولانی و گاهی مامان کش تبدیل شدهخنده

گاهی از ساعت 12،12/5 میریم که بخوابیم!!!اول که کلی منو با بوسیدنای خوشمزه ات مستفیض میکنی، بعد گیر میدی که باب اسفنجی بذارم،4، 5 قسمت اولشو میبینی و چند دقیقه ای یه بار برای اینکه مطمءن بشی من بیدارم میپری تو بغلمو خودتو لوس میکنی بعد که کم کم حوصلت سر رفت هی میگی نه،نه،نه!!!یعنی این قسمتو دوست نداری و عوضش کنم!اینجای داستان به دو صورت پیش میره!!!

1-به ناگهان سروش میخوابد!

2-به ناگهان مامان منفجر میشود و تلویزیونو خاموش میکند و سروش گریه میکند و تو بغل مامان میخوابد!!

   و پایان خوش این داستان مابین ساعت 3 تا4 صبح اتفاق میافتد!!!!!

این چند شب به دفعات برق قطع شد،بار اول چون وسط کارتون دیدن شازده بود کلی بهش برخورد و گریه کرد ولی دفعات بعد انگار متوجه شده بود من سراپا تقصیر این دفه بی تقصیرم!!و فقط میگفت مامان قط!! منم از همین حربه استفاده کردم و دیشب در کمال آرامش لامپ و تلویزیونو خاموش کردم و راست راست تو چشمای معصوم پسری نگاه کردمو گفتم :برق رفت!بچم یه خورده چپ چپ به چراغ خواب نگاه کرد و سوالی پرسید:برق قط؟؟گفتم آره،بخوابیم فردا بابا درستش میکنه! یه چند دقیقه همینجور آروم به دورو برش نگاه کرد و اومد تو بغلم و من یه شیش دور "توی ده شلمرود" و خوندمو پسر خوابید

ولی در کل خوشحالم که از شیر گرفتمت،وقتی غذا میخوری انگار روحم تازه میشه

صبح که از خواب پا میشی هنوز چشماتو وانکرده میگی:مامان شی!(شیر) یکی دو قلپ شیر میخوری بعدم کنارم میشینی و هر لقمه رو یه قرن تو دهنت نگه میداری و من به یاد روزای غذا نخوردنت صبورانه!یه یک ساعتی رو صبر جمیل مینمایم تا شما یه لقمه بیشتر بخوری

دوست دارم شیرینم

 

نی نی معی به بغل!!

 

 

قربون اون انگشت رو لبت

 

 

آب به!!!!

 

 

 

 

سروش فوتبال میبیند!!!

 

 

اندر عجایب خوابیدن پسملیخندونک

 

 

 

شمشیر بازان کوچکخنده

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان امیررضا
11 تیر 93 0:09
مامانی واقعا خدا بهمون صبر بده . حالا خوب شد این ده شلمرود و این حسنی هستن وگرنه ما چیکااااااار می کردیم حالا مامانی نمی دونم زرنگی می شه اسمش گذاشت یا نه ولی من تا از شیر گرفتمش شیشه شیر رو تقدیمش کردم و چون کمبود شیر پیدا کرده بود بعد از دو سه روز پذیرفت و شب ها به راحتی (البته گوش شیطون کر)تقریبا ساعت 12 می خوابه ولی ظهرها با این که صبح زود بیدار می شه یه مکافاتی داریم
مامان سمانه
پاسخ
من ترسیدم از شیشه گرفتنشم یه داستان تازه بشه مادریم دیگه!میسازیم
♥لیلا مامان پرنیا♥
11 تیر 93 19:29
سلام سمانه جونم نماز وروزت قبول باشه گلم قربون اون خواب فرشته کوچولوم برم من خدارو شکر که این ماجرا هم به خوبی سپری شد انشاا.. که سروش نازم همیشه سلامت وشاد باشه قضیه برق قط ...هم خیلی باحال بود کلی خندیدمای ناقلا حالا عسل مارو میزاری سرکار میبوسمتون مواظب خودتون باشید
مامان سمانه
پاسخ
سلام به روی ماهت آره واقعا!کلی استرس و نگرانی داشتم بابتش من بی تقصیرم خودش آدم و وامیداره از این کارا بکنیم
مامان محمدحسین
13 تیر 93 11:26
سلام سلام به این مامان با حوصله.... زیر چونه پسری تو عکسی که خوابیده چی شده؟؟؟
مامان سمانه
پاسخ
سلام به روی ماهت اونقد خاروندتش که اینجوری شده
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 10:14
خدا رو شکر که زود کنار اومدی سروش جونموگرنه معلوم نبود این مامان بد جنسه مثل کارتون باب اسفنجی دیدنت چیکار میکرد و چه راههایی پیش میگرفت
مامان سمانه
پاسخ
ای بدجنس
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 10:16
دو تا گزینه برا ادامه دیدن باب که پیش روی بچه میزاری تو حلقم ننه سمانه..فیلسوفی برا خودت
مامان سمانه
پاسخ
مادر بودن از فیلسوف بودن سختتره
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 10:19
نکنه خودت کنتورو میزنی نانجیب هااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اعتراف کنننننننننننننننننن؟!!!!
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 10:20
برا مام بخون قضیه ده شلمرودو..خیلی خوشم میاد
مامان سمانه
پاسخ
بدو بیا تو بغلم بخونم واست
عمه زهرا
17 تیر 93 20:06
قربونش برم الهی، چه ناز خوابیده خدا رو شکر جیگرم دیگه مرد شده و شیر نمیخوره
مامان پویا
20 تیر 93 17:08
وای خدا جیگرم چه قشنگ آب بازی میکنه عمه قربونش بره . چقدر ناز شمشیربازی میکنی باداداش پویا عزیزم. وچقدرناز بادهن باز لالا کردی داداشی گلم.
مامان مهيار
24 تیر 93 11:50
عزيزم چه معصومانه. ازشير كرفتنشم مبارك ديكه مرد شده.
مامان سمانه
پاسخ
این جوجه معصوم یک پدری از مامانش درآورده که نگووووووووووو