سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

تولد قمریت مبارک پسرم!

1393/4/22 21:32
نویسنده : مامان سمانه
1,271 بازدید
اشتراک گذاری

دوساله که هر روز خورشید واسه من دوبار تو روز طلوع میکنه!یه بار از مشرق دور و یه بار از چشمای نازنین پسرم!

دوساله که مادری کردم و بزرگ شدم،مادری کردم و صبور شدم،مادری کردم و مادر شدم!

سالگرد قمریت مبارک پسر کوچولوی من!!خوش اومدی عیدانه ی مادر!

 

امسال تولد نازنینم با سالگرد ازدواجمون یکی شد

مردهای خونه ی من دوستون دارم

 

 

 

اگر گنجشک تازه بالی

در شعر کوچک من لانه کن

اگر آفتاب تازه زادی و راه را نمیشناسی

در آسمان خانه من پرسه بزن

اگر طوفانی و در دریاهایت کوچکند

در بستر من شعله ور شو.

 

ای بادپا که دسته کلید دریاها در دست توست

صندوق قدیمی را باز کن

و نقشه ملاحان گمشده را به من بده

ببین چگونه مرواریدها تکثیر میشوند

بر آتش مژگان من!

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان امیررضا
23 تیر 93 1:36
تولد گل پسری و سالگرد ازدواجتون هم مبارک .انشالله در کنارهم شاد و خوشبخت باشین
مامان سمانه
پاسخ
مرسی دوست خوبم
مامان حسنا
23 تیر 93 10:23
سلااااام احوالتون همگی خوبین به به مبارکه نوش جان
مامان سمانه
پاسخ
سلااااااااااااااااام!!!!!!!!!!!!! به به خانم!از این ورا مرسی عزیزم ببوس دخمل گلتو
مامان مهيار
24 تیر 93 11:45
اي جون دلم ' عزيزم مباركت باشه. 120 سالكيت ايشالا . سالكرد عشقتونم مبارك خانمي.
مامان سمانه
پاسخ
مرسی خانم گل
♥بابایی و مامانی♥
25 تیر 93 14:49
امیدوارم همیشه در کنار هم شادو سلامت باشید وگل لبخند روی لبهاتون سالگرد ازدواج وتولد قمری گل پسرمون هم مبارک ببوس روی ماه عسل من که از کیک هم شیرین تره
مامان سمانه
پاسخ
مرسی لیلا جون
عمه زهرا
3 مرداد 93 0:14
تولدت مبارک عزیـــــــز دل عمه سالگرد ازدواجتون هم مبارک، انشالا زندگیتون هر روز گرمتر و قشنگتر از دیروز باشه
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان ناهید
16 مرداد 93 11:20
ای جااااان هم تولد وهم سالگرد ازدواج مبارک باشه
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عززم