سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

پاندا کوکو آ!

1393/9/25 19:44
نویسنده : مامان سمانه
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

خونه ی ما یه 1 متری از سطح زمین پایینتره واسه همین یه خورده تاریکه!صبح ها که چه عرض کنم دم ظهر که پسر از خواب پا میشه سریع مامانشو احضار میکنه که پیشش دراز بکشم!آخه بچم خستس خوب یه کم استراحت میچسبه!! بعدشم اجازه نمیده چراغ و روشن کنم میگه"یوز نباشه ، شب باشه" شبام که عزم خوابیدن داریم میره رو مبل و به سختی لامپو روشن میکنه و با اخم میگه"یوز باشه،شب نباشه"

 

دیروز نشسته روی میز جلو مبلا و با یه پیچش نابهنگام تلپ افتاد رو زمین!قیافشو مظلوم کرده و میگه"تصادد کردم!"

 

مامان: سروش این چقدر بزرگه!     سروش: نه گونده است!     مامان:

 

چه وسیله ای رو میگیره چه وسیله ای رو میده میگه "میسی"

 

از خواب پا شده داشتم با هزار دوز و کلک بهش غذا میدادم که صدای پسر عمه هاشو شنید میگه "بییم عفان پویا" گفتم چشم ،شما غذاتو بخور میریم اخماشو کرده تو همو میگه " بییم،عصیایی دیشم"(عصبانی میشم)!!

 

شبا که میخواد بخواد بعد هزار تا قصه یهویی میگه "بیل بوکون"(بغل بکن) محکم بغلش میکنم! 30 ثانیه بعد میگه "بیل نکن" ولش میکنم باز میگه "بیل بکن" محکم ......

 

کار خطایی که میکنه زیر چشمی نگاه میکنه و میگه "ببگشید"

 

میگه "پو سیا بینی،بییم خاله دکتر،بییم خاله اوباب،متین"! ترجمه ی تحت اللفظی!!!!!: توپ سیاه و بکنم توبینیم تا منو ببرین پیش خانم دکتر که بعدش بریم خونه ی خاله رباب پیش متین

نیست که بعد اون اتفاق وحشتناک رفتیم خونه ی خاله رباب بچم فکر میکنه باید تمام اون مراحل و طی کنه تا برسه به خونه ی خاله

 

صدا زدنهای جدید پسری!!!!(کاملا خود جوش!)

"ماما سمنه"(مامان سمانه)   "بابا حوسن"(بابا حسین)!

 

این جمله ها و کلمات رو هم جدیدا میگه:

 

helloo-hove are you-i fine thank you

ice,hot,warm,cold- sun,cloud,star,moon- head,aye,hand,leg ,ear,nose,stomech - delicious!

 

این حروف رو هم میتونه بنویسه:

a-t-q-w-o-h-l-n-m-b

 

حروف فارسی رو هم شعر وار میخونیم!!!!

 

یه نمونه از دستخط پسری

 

 

یک روز پاییزی ،یه پسر شاد و یه مامان و بابای ...

 

 

 

 

 

 

 

و اینجاست که پسر مادر کشف کرده این میله ها شبیه A هستند!!!!

 

 

 

 

...و 2سال و 4 ماه و 11 روزه که من مادرم

 

پسندها (1)

نظرات (22)

مامانی ماهان جون
27 آذر 93 11:03
سلااااااااااااااااااااااااام سماااانه جووووووووووووووووونیممممم،سروش عزیزززززززززززززززززززمممممممم..
مامان سمانه
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااام!!!!کجا بودی نبودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامانی ماهان جون
27 آذر 93 11:04
چقد دلتنگتون شده بودم..میدووونم..شمام دلتنگم شدین..شددددددیددمگه نه؟؟
مامان سمانه
پاسخ
ای جونممطمئنا همینطوره که شما میفرمایید خانم
مامانی ماهان جون
27 آذر 93 11:15
مرگ بر آمریکاااااااااااااااا..مرگ بر اسرائیل...همش کار ایناس که ما خونه هامون کوچیک و 1 متر پایینتر از حد نصابه.... . .مرگ بر داعشششششششششششش . .دلم خنک شد
مامان سمانه
پاسخ
والا با این ناله و نفرینها دل من که خنک نمیشه
مامانی ماهان جون
27 آذر 93 11:16
آفرین پسر مودب و نازنین..میسی به خودتتتتتتتتتتتت
مامان سمانه
پاسخ
میسی خاله!!!!!
مامانی ماهان جون
27 آذر 93 11:20
داشتم فک میکردم بیل کن یعنی یه چیزی بکار......خلاصه بیل بکن یا بیل نکن
مامانی ماهان جون
27 آذر 93 11:33
الههههههههههی بمیرم سروش جونی این مامان کلاهبردار این همه اذیتت میکنه تا برسین خونه خاله جونی..
مامان سمانه
پاسخ
هی وای من
مامانی ماهان جون
27 آذر 93 11:34
فدای دستخطط سروش جونم
مامان سمانه
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی!
مامانی ماهان جون
27 آذر 93 11:35
عکسهات چقدر ناز شدن..همیشه به خوشگذرونی
مامانی ماهان جون
27 آذر 93 11:36
خدا سروش جونمو از همه بلاهاش حفظش کنه...الهی سالهای سال مامان بمونی و نی نی های زیادی رو مامان بشی
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیز دلم!!فعلا که اونورا خبرای خوشیه خواهر
مامان 3جوجه طلایی
27 آذر 93 17:09
ماشاءالله به این فرشته کوچولو. ما هم در جشنواره شرکت کردیم لطفا کد 28 را به 1000891010 ارسال کنید و به ما رأی بدین . شما هم در جشنواره شرکت کنید. ممنون
مامان کیمیا
30 آذر 93 20:41
سلام عزیزم ما تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردیم.ممنون میشم اگه بهمون رای بدین،لطفا عدد47رو به1000891010پیامک بزنین کیمیامنتظر رای شماست،یه دنیا سپاس
مامان سمانه
پاسخ
حتما
♥بابایی و مامانی♥
14 دی 93 9:14
قربون تو شیرین زبونم برم من ,افرین به این شازده شیرین وباهوش وخواستنی خودمخدا این شازده نازو برات حفظ کنه سمانه جون
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم
lمامان متین و هومن
14 دی 93 11:29
سلام.میدونم بازی تو پارک اونم توی سرما چهقدر خوش میگذره ه ه
مامان سمانه
پاسخ
واقعا
آرمین
12 بهمن 93 17:22
سلام سمانه منم آرمین پسر داییت خخخخ وبلاگت باحال و خنده داره به وبلاگ منم سر بزن نظرم همیشه بده خاطراتت هم جالبه خخخخ به وبلاگ منم بیا
زهرا مامان ایلیا جون
15 بهمن 93 5:03
افرین به پسر باهوش .
مینا مامی پویان
17 بهمن 93 4:37
سلاممم عزیزم. ماشاالله به گل پسرت که انقدر باهوشه. کلی کیف کردم. مامانی یه سوال خصوصی برام پیش اومد؟؟ آیا شما فردیس کرج ساکن هستین؟؟؟ از توی عکستو ن متوجه شدم پارک تندرست! چون ماهم ساکن فردیس هستیم. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم شاید کوچولوها مون بتونن دوستان خوبی برای هم باشن. به وبلاگم بیا اگه دوست داشتی و خبر بده برای تبادل لینک. ببوس گل آقا رو
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم!بله درست حدس زدین!چشم
مامانی ماهان جون
12 اسفند 93 11:38
من که با شما قهههههههههههلمممممممممممم که
مامان سمانه
پاسخ
من که عاشققققققققققتتتتتتتتتتتتم!
مامانی ماهان جون
17 اسفند 93 11:55
الوووووووووووووووووووووووووو،کجایین شمااااااااااااا
مامان سمانه
پاسخ
آنتن نمیداد خواهراومدم
مامان محمدحسین
20 فروردین 94 12:37
سلام ... سال نو مبارک .... خانمی کجایی ؟؟ خبری ازت نیست .... با پست جدید منتظرتیم.....
مامان سمانه
پاسخ
سلام خانم خوشگله!عید شمام مبارک باشه!!!!چشم
مامان امیررضا
15 اردیبهشت 94 1:39
سلام مامانی کجـــــــــــــــــــــــــــــــــایی ؟ زود باش بیا دلمون برا سروش جون تنگ شده
مامان سمانه
پاسخ
سلام بر عزیزان دل!!!!!!!!!
مامان محمدحسین
22 اردیبهشت 94 21:31
سلام خاله ... کجایی کم پیدایی... دیگه داره تابستون نزدیک میشه ها .....
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم!!مرسی که این مدت سر زدین! مام اومدیم
مامان رویا
10 خرداد 94 9:41
سروش جان كجايي ؟؟؟ نگرانت شديم....
مامان سمانه
پاسخ
سلام خاله جون اووووووووووووووووووووووووووووومدیم