سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

من بوزوگ شدم!

1394/4/31 14:56
نویسنده : مامان سمانه
1,546 بازدید
اشتراک گذاری

 

آقا پسر ما تا همین چند وقت پیشا یعنی دقیقا تا اول خرداد هنوز دستشویی رفتن و گردن نمیگرفتن

از یه طرف شماتت بعضی دورو بریا که .... ولش کن!

از یه طرفم بیانات خاله خانم که اصلا تو این مسئله نباید به بچه فشارآورد و بچه تا خودش متوجه نشده نباید استرس شماتت و داشته باشه و تو بیمارستانمون همایش بوده که کلی از بیماریهای روحی و کج رفتاریهای دوران بزرگ سالی ناشی از فشارهای توالت رفتنه و ....

 

و  من

 

کلی کتاب متاب خریدیمو سایت بالا پایین کردیم و دریافتیم که یکی از نشانه هایی که خبر از آمادگی بچه داره خیس نکردن جاش در طول شبه

مام هی کشیک دادیم تا به سر منزل مقصود رسیدیم

به محض رسیدن به کرمان استارت عملیاتو زدیم و به قول سروش پییوز شدیم

یه خورده از حرف و حدیث ها و تچ تچ کردنها اذیت شدم ولی واقعا خیلی خوشحالم که عجله نکردم چند بسته پوشک به اذیت نشدن بچم می ارزید. بدون کثیف کاری و بشور و بساب اضافه شازده پسر ما دومین مرحله از مرد شدن و با موفقیت پشت سر گذاشت!

 

 

این عکس مال هزاره ی پیش از موفقیته که ساعتها منو تو دستشویی میکاشت و آب بازی میکرد بعد میگفت پوشک بیار جیش دارم!!

 

 

.

 

شازده روز سیزده بدر رفته از تو مرغداری تخم مرغ برداشته و از قیافیه مرغهای عصبانی ترسیده!!!

 

 

 

 

کاملا بدون شرح

 

 

آقا میرن رژ میزنن بعد میاد پیش من میگه :مامان من دیگه نمیخوام پسی باشم میخوام دختی باشم!!(بچم ر نداره تو گزینه هاشخنده)

 

شازده و شبنم و شهرزاد!

 

 

 

 

 

 

وای میمیرم از خوشی وقتی اینجوری از دیدن چیزی ذوق زده میشی نازنین مادر

 

 

 

 

 

 

این عکسارو واسه سایت رجا گرفته بودم

 

 

آسمان مال تو....تمام آمال برباد رفته ام فدای یک لبخندت نازنین پسرم....

 

 

 شازده پسرم تا امروز 2 سال و 11 ماه و17 روزه است!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیلا مامان پرنیا
1 مرداد 94 17:29
اول سلام به عزیزای دلم,بعد هم یه تبریک حسابی به سروش گلم ومامان سمانه عزیز صدالبته که پسملی ما از اول مرد بود واقا اما الان خیلی خواستنی تر شده انشاا.. که همیشه گل لبخند روی لباتون باشه همیشه یه جمله تو خاطراتت دگرگونم میکنه سمانه,این بار هم اخرین جملت عجیب دلنشین واشنا بود برام میبوسمتون
مامان سمانه
پاسخ
سلام من به تو یار قدیمی قربونت برم یه جورایی حال و هوامون شبیه همه دختر خاله
زهرا مامان ایلیا جون
14 مرداد 94 1:54
سلام عزیزم همین که وارد وبلاگت شدم دیدم اون بالا نوشته تولد 3 سالگیت مبارک خییییییلی خوشحال شدم تبریک میگم ایشالا که همیشه شاد باشین تولدت مبارک عزیزم ایشالا 120 ساله شی
مامان سمانه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان رویا
14 مرداد 94 10:11
سلام سمانه جان امروز به وبتون اومدم و دیدم که تولد سروش جون ....تولدش مبارک باشه و امیدوارم سالیا سال کنار هم این روز قشنگ را جشن بگیرید و در کنار هم به همه آرزوهای قشنگتون برسید.... راستی بزرگ شدن سروش جان و رد شدن از مرحله پوشک را هم به شما تبریک میگم....
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم