سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

یلدات مبارک ماه من!

1392/10/3 20:18
نویسنده : مامان سمانه
434 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی که قراره تو توی آسمون زندگیمون بتابی پس بذار شب هرچقدر که میتونه سیاه و طولانی باشه ماه من!

 

 

وقتی عکسای یلدای پارسال و نگاه میکنم از ذوق بزرگ شدنت قند تو دلم آب میشه!

 

امسال من و عمه زهرا کمر همت بستیم به تزیین هندونه عزیز (که آبروداری کرد و تو سرخ از آب دراومدنیشخند) و با چاقو و قالب شیرینی و قاشق اسکوپ و خلاصه هرچی دم دستمون بود!افتادیم به جون زبون بسته و مثلا از خودمون هنر در کردیمعینکشمام که عاشق و شیفته هندونه و چند ماهم که از دیدن روی همچون ماهش محروم!تا تونستی تقاضای هندونه کردی و ما هم واسه اینکه اجازه هنر نمایی بهمون بدی و با سر نری تو دهن کوسه!!! تند تند هندونه گذاشتیم تو دهنت!!

قرو قمیشمونو رو هندونه پیاده کردیمو تا عمه میزو بچینه من و بابا رفتیم پایین و جل الخالق با همکاری صمیمانه آقای پدر خمیرای ور اومده رو پهن کردیمو پیتزایی ساختیم در خور شب یلداخوشمزه(چه از خود راضی!)

بعضی وقتها از خلاقیتت تو ابداع موارد مادر حرص بده در عجبم!یه جوجه 16.5 ماهه با 11 تا دندون و چند تا کلمه ی نصفه نیمه آخه چقد میتونه شیطونی کنه؟؟؟ها؟؟؟؟      خیییییییییلیییییییی!!!!!!!!!!!

سر سفره تند و تند گاز میزدی به پیتزا منم ذوق زده که بچم داره غذا میخوره یهو دهنتو خالی میکردی که جا واسه لقمه بعدی وا کنی!آخ

ای خدا قسمت تراژیک داستان اونجاست که یهو یه لیوان دوغ خالی بشه تو سفرهگریه

بعدم که باز داستان هندونه خوردن تند تند که مبادا یه تیکشو من بخورمخنده

و انار....  و آجیل.....  و......  و.......   و......

همه چی یه طرف ماهی مادر شوهر یه طرف!خوشمزه

مژه

مواظب باش گازت نگیره!نیشخند

بلهههههههههه!!!!

 

 

الهی عمر شیرین و پربرکتی داشته باشی ماه من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

عمه زهرا
2 دی 92 11:56
قربونش برم چقدر ناز شیطونی میکنه الهی فدات شم تو پارسال اینقدری بودی
مامان سمانه
پاسخ
فکر کنفسقلی ناناز
لیلا مامان پرنیا
2 دی 92 16:15
به به چه کردید بابا دهنمون آب افتاد امیدوارم جمعتون همیشه همین طور شادو سلامت باشه عزیـــــــــــــــــزم ماشاا.. ناناز خاله چقدر نسبت به پارسال بزرگ شده خدا حفظش کنه برات این وروجک شیطون وصدالبته دوست داشتنی رو
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم! ایشالا خورشید خوشبختی هیچ وقت نورشو از شمام دریغ نکنه!
عمه طاهره مامان پویا
2 دی 92 22:53
الهی عمه قربون اون قدش وتیپش که ازپارسال تا امسال اینقدی شدهزن داداش برای بچم صدقه درآر
مامان سمانه
پاسخ
چشم
عمه طاهره مامان پویا
2 دی 92 22:56
داداشی نازم باشیطونیاش همه تونو گذاشته سر کار تامیتونی شیطونی کن شیرین عسل،عمه قربونت بره،اذیتشون کن
مامان سمانه
پاسخ
بلهههههه
عمه طاهره مامان پویا
2 دی 92 22:58
یلداتون مبارک عزیزم ،امیدوارم همیشه دلهاتون هم مثل کانون خونوادتون گرم باشه.
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
4 دی 92 20:36
سلام عزیزم خوبید سروش جون خوبه ؟ فدای گل پسر با اون شیطنتهاش نوش جان بستنی خوردی مامانی دستت درد نکنه چه نون خوش رنگی دهنم اب افتاد بیادستور پختشو برای ما هم بذار اگه وقت می کنید خیلی زیباست نوش جونتون
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم!چشم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
4 دی 92 20:39
عزیزم ببخشید من وقت نکردم به همه دوستان تلگراف بزنم شما هم از دوستان خوب من هستید بفرمایید خصوصی در ضمن از اینکه تشریف آوردید وتبریک گفتید ممنونم
مامان سمانه
پاسخ
خواهش میکنم خانمی
عرفان پسر عمه
11 دی 92 15:32
سروش جون هندونتون خیلی قشنگ شده بود و خیلی قشنگ آجیل می خوردی دوستددارم عزیزم
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم!قربونت برم
شهرزاد
13 دی 92 21:22
چرا اینجا همه به این گردالی های زرد: به طور مثال اینقدر زیاد علاقه دارن؟ من از اون پیتزای سمت راستی یک لوز می خوام لطفن + هندونه به بقیه هم رسید؟
مامان سمانه
پاسخ
شما تشریف بیارین میپزیم واستونها!!یه کمی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
14 دی 92 22:41
سلام سمانه جون خوبید پسمل گلمون چطور الهی فداش بشم وای سمانه جون اومدم این پست رو دیدم وقتی کامل مطاله کردم وعکسهارو دیدم وچقدر هم به دلم چسبید وقتی اومدم کامنت بذارم دیدم قبلآ اینجا کامنت گذاشتم ولی حرفی از این پست نزدیم نگو من نمی دونم چطوری این پست رو ندیده بودم ولی کامنت مربوط به پست بعدی رو اینجا گذاشتم تعجب کردم که چطور میشه کامنت بذاری ولی پست رو ندیده باشم
مامان سمانه
پاسخ
پیش میاد دیگه عزیزم!!!!!!!!!شما هر وقت و هر جور بیای ما خوشحال میشیم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
14 دی 92 22:43
چه مامان وعمه با سلیقه وهنرمندی عجب سفره ای شده ومخصوصآ اون کوسه که برام کلی جالب بود وبا اجازه عکسشو بر می دارم برا سال آینده اگه شد منم درست کنم ولی فکر نکنم بتونم این قشنگی درست کنم با ید یک سال تمرین کنم خخخخخخخخخخخخخخ دستتون درد نکنه خانم هنرمند
مامان سمانه
پاسخ
خجالتمون میدی خانم!!!!شما که سرتا پاتون هنره خانمی