سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

خاطرات کرمان گردی(3)

1392/9/26 18:42
نویسنده : مامان سمانه
1,215 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی من چهار نسل دایی داره(خدا حافظ و نگهدار همشون باشه!)

از راست:سینا دایی شازده،دایی سید محمددایی دایی دایی دایی شازده،دایی مجید دایی دایی دایی شازده،دایی علی و دایی مهدی دایی های دایی شازده و پدر جون شازده!

ایشالا زیر سایه خدا همشون سالم و سرزنده باشن!

خیلی دوست داشتم توی این عکس دست جمعی سروشم باشه،ولی قسمت نشد! بازم دست سینا درد نکنه که این عکسو واسم گرفت و کلی منو سورپرایز کرد!

برای این سفر کلی از قبل برنامه ریخته بودم،کلی جا نشون کرده بودم که بریمو از شازده پسر عکس بندازم،ولی خب نشد که بشه!یه هفته که من به شدت آنفولانزا گرفتم و خونه نشین!نگران

(البته خداروشکر واکسن سروش به موقع رسید و پسرم مریض نشد)

باقی روزام خورد به مهمونی دور و سرشلوغی دوستان و داداشی!

ایشالا دفه دیگه نقشه هامو عملی میکنم!من که کوتاه نمیامنیشخند

تولد شبنم عزیزم!

بله!!بچه شیطون و بلا!!

یخدان مویدی

 

 

پارک ریاضیات

 

 

 

آدم که داییش تو کار لوازم آرایشی باشه این کارارم میکنه!!!!!

الو ...الو...آنتن نمیده....

پارک و کوه قلعه دختر

 

 

 

مامان...فکر کنم گم شدم....

قربون اون صورت ماهت پسرم!

 

ورودی بازار مس گرها

بازار بزرگ

مجموعه گنجعلیخان

قربونت برم که در همه حال در حال کلاغ پری!!!

 

بازار مس گرها و بی حوصله گی شازده!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ایمان
22 آذر 92 0:27
سلام عزیزم ماشالله چه گل پسرییییییی نازی خدا حفظت کنه وبتون خیلییییییییی عالیهههههه
مامان سمانه
پاسخ
سلام خانم!مرسی عزیزمبازم به ما سر بزنید
مامان امیررضا
22 آذر 92 1:12
سلام مامانی خداحفظ کنه دایی ها رو ماکه هنک کردیم تا درجه دایی بودنشون رو کشف کنیمعجب عکس های خوشملی از پسری انداختین
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم!!خودمم یهو متوجه جالبی داستان شدممرسی عزیزم
عمه زهرا
23 آذر 92 22:28
همیشه به گردش عزیز دل عمه
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عمه جونی!
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 آذر 92 6:50
به به همیشه به گردش چه جا های قشنگی هم رفتید همیشه خوش باشید منم اپم هاااا
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزمچشم میرسم خدمتتون!!
لیلا مامان پرنیا
24 آذر 92 12:27
همیشه به گردش عزیزم امیدوارم همیشه جمع شاد وصمیمیتون برقرار باشه الهی قربون اون عسلم برم که انقدر نازه چقدر لاک جای پرنیا خالـــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم!خدا نکنه! آره واقعا!!من که حسابی ذوق زده شده بودم
مثل هیچکس
25 آذر 92 20:00
چه جاهی خوبی رفتید ،حالا خوبه از همه جا نشده عکس بندازید شده اینهمه اگه کلا عکس مینداختید چی میشد
مامان سمانه
پاسخ
من تقصیری ندارم!شهر که تاریخی باشه از این مساءل پیش میاد!
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آذر 92 9:19
سلام عزیزم خسته نباشید خیلی قشنگ بود خوشحالم که کلی با کرمان صفا کردید انشالله همیشه تنتون سالم باشه وبرید گشت وگذار
مامان سمانه
پاسخ
سلام به روی ماهت!!مرسی عزیزم
عمه طاهره مامان پویا
27 آذر 92 22:26
ایشالا خداهمه ی دایی های سروش جونمو حفظ کنه
مامان سمانه
پاسخ
و همه ی عمه هاشو!
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 13:03
بببببببببببببببببببببعععععععععععععع چه دایی هایی خوشبحااااااااال پسملی،،همشون زنده و سلامت باشن
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 13:03
خدا رو کر پسملی شاد و شنگول بوده و واکسنش به موقع بوده
مامان سمانه
پاسخ
واقعا!اگه بدونی پارسال چی کشیدم...
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 13:04
شبنم خانوم تولد شمام مبارک،،ببخشید تاخیرامو
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 13:04
همیشه به گشت و گذار و شادی
مامان سمانه
پاسخ
میسی عژیژم
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 13:05
وااااااااایچه لاکهاااااااااییچقد زیاااااااااااااد رنگارنگسروش یکی برا خاله آیسیییییییییییییی بفرست
مامان سمانه
پاسخ
روی دست و پای مامانش همه شونو امتحان کرده یه خوشملشو واست کنار گذاشته!!
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 13:06
اوووووووخی جونم که گم شدی،بیام پیدات کنم سروش جونم