سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

خط خطیهای دوست داشتنی!!!!

1392/9/26 16:07
نویسنده : مامان سمانه
293 بازدید
اشتراک گذاری

پسر طلای مادر جدیدا یه سرگرمی تازه پیدا کرده که گاهی منو اینجوری میکنه گرچه شیرین مادر اونقدر سیاست داره که با گرفتن این قیافه  منو این شکلی میکنه!

جونم واستون بگه از بازی جدید شازده،به محض روئیت خودکار،اتود یا احیانا مداد ، کتاب، جلد سی دی یا سربرگای باباشو به طرز دل انگیزی خط خطی میکنه(آخه گوشه گوشه خونه ما کتاب و سی دیه!من چکارشون کنم آخههههه)

بعدم من میمونم و چشای معصوم پسر و قیافه نه چندان عاشقانه پدر

وقتی هم که میخوام با زبون بازی کتاب و ازش بگیرم و کاغذ بهش بدم همچین نگاه عاقل اندر سفیهی بهم میندازه که شدیدا دست و پامو جمع میکنم! (خدایی نمیتونستم حدس بزنم که ما اینقدر وسایل نوشتاری تو خونمون داریم هرچی من گم و گور میکنم آقا میابن!)

حالا فک کن من دل انگیز با این پسر آروم و مظلومم بافتنی هم سرانداختمدوتا دونه میبافم سروش بو میبره و میاد سراغم!حالا از پسر برای گرفتن میله اصرار و از بنده انکار و ... عاقبتشو خودتون حدس بزنین!!

                                          خجسته دلی دارم میدونم

             حالا این زمستون نشد زمستون دیگه حتما تمومش میکنم!قول میدم

 

وای که اگه همیشه همینقد آروم بودی چی میشد!!

آ قربون اون تمرکزت شازده کوچولوماچ

آهان!!دیدی نمیشه آروم بشینیخنده


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

لیلا مامان پرنیا
26 آذر 92 20:02
عزیـــــــــــــــــــــــزم قربون پسملی شیطون برم منببوس نانازم رو انقدر هم بهش گیر نده بزار بچمون حسابی آتیش بسوزونه
مامان سمانه
پاسخ
چشم
مثل هیچکس
27 آذر 92 8:15
مامانی زمستون امسال که خیلی خوبه اصلا سرد نیست ،باشه برای سالهای بعد ،
مامان سمانه
پاسخ
آره بابا چه عجله ایه!
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آذر 92 9:12
سلام خوبید؟ قربون شازده پسر بشم عزیزم شما ماشالله با این همه کتاب ودفتر و.......... اگه منم بودم معطل نمی کردم می رفتم سراغشون آخه وسوسه برانگیزن بابا پسملی تقصیر نداره انشالله آخرش پروفوسور میشه
مامان سمانه
پاسخ
قربونت برم!خاله اینا که تو کتابخونن مشکل با کتاباییه که تو کتابخونه جا نشدن و ...ایشالا
عمه زهرا
27 آذر 92 11:17
الهی عمه فداش، جزوه های منم بی نصیب نذاشته
مامان سمانه
پاسخ
بچم میگه یه وقت ناراحت نشی بگی سروش تحویلم نگرفت!
عمه طاهره مامان پویا
27 آذر 92 22:30
آخی الهی زن داداش،این آقاپسرای ما اذیتت می کننا عیب نداره شما صبوری کن درعوض جیگرطلان .
مامان سمانه
پاسخ
وای مرسی آبجیفک کنم یه کم دلداری لازم داشتم
عمه زهرا
29 آذر 92 13:18
یلدا شناسنامه هویت قوم به غارت رفته ماست،قومی که کوروش بزرگش میگفت:"هان ایرانیان،حتی اگر شاد نباشید وظیفه دارید شادی را گرامی دارید و غم را خوار شمارید." یلدا گوارای وجودتان باد. اینم یه عالمه بوس برای هر سه تایی تون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 آذر 92 17:57
شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شود و سرخى عشق و عاطفه، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما؛ شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود.
مامان محمدحسین
29 آذر 92 18:58
شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شود و سرخى عشق و عاطفه، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما؛ شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود. یلدایتان مبارک....
مامان کسرا
29 آذر 92 23:14
سلام مامان سمانه عزیز قربونش برم این پسملی رو وب عمه جون رو لینک کردم شما رو هم لینک میکنم اگه دوس داشتین به ما هم سر بزنید اگه اشتباه متوجه نشده باشم همشهری هستیم من هم کرمانی هستم اگه مایل باشین دوستای خوبی برا هم باشیم یه بوس تپل برا سروش جونیییی
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم!!خوشحال میشم
مثل هیچکس
30 آذر 92 10:27
پاییز ثانیه به ثانیه میگذرد ،یادت نرود اینجا کسی هست که به اندازه تمام برگهای پاییز برایت آرزوهای خوب دارد ،یلدا مبارک
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 12:54
چه پسر شیطونی، چه کاریه بزار مامانی بافتنیشو ببافه خخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 12:55
سروش جونم پشت و روی چکهای بابایی و مامانیم میتونی خط خطی کنیاااااااااااااااااااا،کلی یادگاری میشه امتحاااان کن
مامان سمانه
پاسخ
همینو فقط امتحان نکرده!!!!!!!!!!1
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 12:56
سمانه جونم ای ول ،آخر مرامی،حالا این شال قرمزه رو که قراره برا سالهای بعدی مورد استفاده قرار بگیره مال کیه اونوقتتتتتتتتتت؟؟؟
مامان سمانه
پاسخ
قرمز؟؟؟من گفتم؟؟؟لابد!مال آقای همسری
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 12:56
حتمی اونورا مث اینجا 17 درجه زیر صفر نیست که دست نمیجنبونیااااااااااااااااااا
مامان سمانه
پاسخ
اینترنتم قطع بود ببشید!!
لیلا مامان پرنیا
1 دی 92 19:33
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید و سلامت . . .