سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

روز خود را چگونه گذراندید؟

1392/8/2 0:59
نویسنده : مامان سمانه
239 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولو چند وقته تو کامپیوتر عمه کوچیکه یه آهنگ پیدا کرده(برقصا محسن چاووشی!)و کلی باهاش حال میکنه!تا میریم بالا عمممه زنان میره سمت کامپیوتر و میگه:دس دسماچ!!!! بعدم کلی با آهنگه دس دس میکنه و به همه ی دورو بریاشم دستور دست زدن میده!تازشم هرچند دقیقه یکبار به عمه اش دستور میده رقص نور کامپیوتر و واسش عوض کنه!!

امروز صبحم تا از خواب پا شده و طبق معمول تو خواب و بیداری دستور دادن واسشون آب آوردم تلو تلو خوران رفت سر کامپیوتر و گفت ماما دس دس!تعجبمنم بدو بدو آهنگو دانلود کردم و واسش گذاشتم،

بعد رفته سر کتاباشو اون کتابی که چند روز پیش گوششو پاره کرده بودو برداشت،منم مثلا اومدم بچه رو دچار عذاب وجدان کنم که دیگه کتاباشا پاره نکنه نوچ نوچ کنان گفتم:سروش کی اینو پاره کرده؟شازده هم با لبخند ادای نوچ نوچ کردن منو در آوردو یه صفحه دیگشو پاره کرد و رفتمنو میگیقهقهه

بعدم که با یه دونه آبنبات تموم لباساو صورتشو ...

      

 

تازگیا کنترل بدست تو خونه راه میره مبادا ما کانالشو عوض کنیم(لابد!)

                موبایل یا کنترل و میگیره دم گوشش و حسابی با اون ور خط درد میکنه!!

 

 

 

                           اینم از شیوه جدید تلویزیون دیدن!!و البته چوب شور خوردن!!!

 

      

 

     

       الهی قربون اون پاهای کوشولوت!!!!

       بلههههه!روز پر از هیجان نی نی ما اینگونه گذشتبامن حرف نزن

        راستی*عید همتون مبارک*

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه زهرا
2 آبان 92 1:05
الهی عمه قربون اون هیکل شکلاتیت بره عزیزم،دس دس


شیرین خوردنیه ولی فقط تو عکس
خواب گو
2 آبان 92 7:56
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


مرسی عزیزم!بیشتر به ما سر بزنید.
روشنک
2 آبان 92 11:27
چقد زود داره بزرگ میشه.[


چه عجب ما شما رودیدیم خانم!چی فکر کردی؟مردی شده واسه خودش
روشنک
2 آبان 92 13:15
نگفتی کی موهاش و کوتاه کردی؟


یه ماهی میشه،ببین چه کجهنمیشینه شیطون بلا که!
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 آبان 92 17:12
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|..........*____* ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''
به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا

الهی قربون اون تلوزیون دیدنت شم من

خدا نکنه عزیزم!
عمه طاهره مامان پویا
6 آبان 92 20:19
وای چه قدر ناز شدی عمه جون تو ی این عکسا


مرسی عمه جون!پسر شمام که آخر تریپه
مثل هیچکس
10 آبان 92 21:54
وای چقدرم عذاب وجدان گرفته طفلکی


میبینی تورو خدا