سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

مادرانه

1392/7/26 12:00
نویسنده : مامان سمانه
271 بازدید
اشتراک گذاری

شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان

که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان،

نشسته روی تخت ما و یکی از کتاباشو با آرامش پاره میکنه و هراز گاهی عشقولانه به من نگاه میکنه ویه مامای شیرین میگه وبه کاغذا اشاره میکنه که ببین...

دنیائیه مادر بودن!من اصولا آدم سختگیری بودم ولی این روزا این همه آسونگیری رو از خودم عجیب میدونممتفکر

شازده پسر این روزا حسابی بلبل زبونی میکنه این لیست کلماتنیه که تا امروز میتونه بگه:

   مامااا:مامان

بابا

آب به:آب

عمه

دده

په په

هم:غذا

هن هن:وسایل 4چرخ

اده

دس دس

زی زی:هرجنبنده ای بجز هاپو

هاپ:هاپو

ننی:نینی

هیس:نیست

 

از شیطونیاشم چی بگمخندهفقط این چند تا رو محض نمونه بخونید:!

 

 

ژیلت باباشو از رو دراور برداشته(روی نوک پا وامیسته!!)و میکشید به صورتشاسترس

وقتی خوراکی یا اسباب بازی دستشه میاد که ممه بخوره،یه خورده خودش میخوره یه خورده هم میده به اون!البته با همصدایی:هم هم!!ماچ

وقتی هم کار خطایی میکنه دستشو میذاره رو سرش و منو مظلوم نگاه میکنهنگران

امان از اینکه بابایی از یه متری من رد شه...زبان

مدامم به منو بابایی بوس میده،تندتند،یکی من یکی بابایی!ماچ

شصت پاشو میکنه تو دهنشو فوت میکنه(لابد فکر میکنه باید تپلتر باشه!)خوشمزه

 

 

تمام هم و غمشو بکار میبنده که لحظه ای تلفن از مشغولی در نیادعصبانی

 

 

راه رفتن روی تخت مارو تمرین میکنه(تشک ما فنریه وحفظ تعادل روش سخته!)هیپنوتیزم

 

 

میوه خوردنشم که....گریه

 

برچسباشو آورده داده دست من چسبونکیش کنم(حداقل نیم ساعتی سرگرم بود!)چشمک

 

بستنی خوردنشم که دیگه نگو نپرسکلافه

 

 

 

جاروبرقی بیچاره هن هن سروش خانه!

 

و من همچنان صبورممممممممممنیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

عمه زهرا
25 مهر 92 21:30
وااااای خدایا چقدر نازه،الهی قربون اون عمه گفتنش برم


عمه طاهره مامان پویا
26 مهر 92 10:58
اون ژستات رو قربون عمه جون .پاهات روچرا دولوپی کردی دهنت؟
عمه طاهره مامان پویا
26 مهر 92 11:02
اون ژستات رو قربون عمه جون.پاهات رو چرا دولوپی کردی تو دهنت؟


لابد میخواد زودتر بزرگ شه عمه خانم!
مهسا مامان نورا
26 مهر 92 12:21
وای خدای من عسل پسر چه شیطونیه این شازده فدات بشم با اون چسب کاریهات و هندونه خوردنت .منم ادم سختگیری بودم اما الان نه دیگه وای از دور تلفن رفتنشون ادم حسابی کلافه میکنه یه عالمه بوووووس


اونقدکار واست میتراشن که وقت سختگیری نداری!!
مامان محمدحسین
26 مهر 92 20:00
آفرین به این پسر باهوش و خوش زبون...



مرسی خاله جونییییییییی!!!
آیسان مامان ماهان
27 مهر 92 9:38
سلام سمانه جونم،خیلی خوشحالم از آشنایی با شما و گل پسری و وب زیباتون



سلام آیسان جون!!من وشازده پسری هم خوشحالیم از دیدن شما!



آیسان مامان ماهان
27 مهر 92 9:38
ممنون از حضورتون ،بازم پیشمون بیاین،خوشحال میشیم ،این بوسها مال سروش جونم


مرسی عزیزم!!حتما
آیسان مامان ماهان
27 مهر 92 9:40
سروش جونم قربون لغت نامت عزیزم ،وای پسر حالا خیلی مونده که ژیلت بزنی


ایشون اصولا عجول تشریف دارن!


آیسان مامان ماهان
27 مهر 92 9:42
چه عکسهای ناااااااااااااااااااااازی،سمانه جونم حالا کجاشو دیدی صب کن یه ذره دیگه که بزرگتر و شیطونتر بشه ببین چه صبری خرجش میکنی


نگوووو!!میگم بزرگتر میشه بهتر میشه
لیلا مامان پرنیا
27 مهر 92 13:03
قربون تو ناناز خودم برم شیرینم این دفعه که ببینمت قول نمیدم مثل دفعه های پیش مودب بشینم تمام بدنت رو گاز گاز میکنم


خاله منو نخول
مهسا مامان نورا
27 مهر 92 13:56



مثل هیچکس
27 مهر 92 18:22
وای چه شیرین زبون خدا حفظش کنه خیلیم شیطون شده خدا به داد ما مامانا برسه که دیگه وقت سر خاروندن نداریم .


بله بله
آیسان مامان ماهان
28 مهر 92 8:19
منم با افتخار لینکتون کردم،،امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم


مرسی عزیزم!!ایشالا
مامان محمدحسین
28 مهر 92 21:05
سلام

با تبادل لینک موافقین؟؟؟؟؟؟؟؟؟



حتما عزیزم!!

مثل هیچکس
29 مهر 92 10:12
خاله جون میشه مارو با اسم مثل هیچکس ثبت کنید ؟؟؟؟؟؟


حتماعزیزم!
روشنک
2 آبان 92 11:40
سمانه این قدش به کابینت و دکور برسه چیکار میکنه؟


میرسه عزیزم!دیروز ملاقه رو از رو کابینت برداشت و گذاشت رو میز تلویزیون!