سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

غر بزنم؟

1392/8/2 13:38
نویسنده : مامان سمانه
271 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا انگار یه خورده دپرسم،گرچه اونقدرا وقت ندارم بهش بها بدم!

همچین وقتایی میرم پیش بابات و میگم:یه کم غر بزنم؟اونم میخنده و میگه:یه کم! بعد من یه کم زیاد واسش میگم و میگم تا سبک شم!حالام میخوام واسه تو بگم:

فسقلی پسمل

وقتایی که دو ساعت سر گاز یه لنگه پا وامیستم و واست غذا میپزم وشما قاطعانه محض رضای خدا گوشه دهنتم وا نمیکنی ببینی چه مزه اییه دلم میگیره...

وقتی که بدقلق میشی و آویزون من، که ساعتها بشینی روی پای من و تلویزیون و ممه رو یه جا داشته باشی همچین بگی نگی کلافه میشم...

گاهی میمیرم واسه یه ساعت تنهایی،خوندن یه صفحه کتاب،وب گردی آسوده،گوش دادن یه تراک آهنگ،حموم رفتن بی اضطراااااب!!! وای

روزا از صبح که پا میشم دور خونه میچرخم و جمع میکنم و پاک میکنم و تمیزمیکنم،ولی شب که یه نگاه بندازی انگار نه انگار، دلم به خودم میسوزه.

انگار یه خورده خسته شدم،به دل نگیر شازده کوچولوی مامان!ماچتمام این گله گذاریا با یه دونه ماچ صدا دار که فقط از لپ مامان میکنی در میره نی نی معصوم من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهسا مامان نورا
30 مهر 92 14:53
همه رو قبول داره ولی اون اخریه با حاله که با یه بوسه اب دارشون همه رو از دلمون در میارین و خستگیمون رو مخصوصاً مادریم کاریش نمیشه کرد.


واقعا که ساحره ان!
مامان امیررضا
30 مهر 92 15:56
خسته نباشی مامانی حرف دل همه مامانهاست .همش به کنار اون شیر خوردن زیادی به جای غذا خوردن کلافه کنندست


واقعا!سر درد میگیرم از شیر خوردنش!
مثل هیچکس
30 مهر 92 23:39
وای خاطرات قبل رو برام زنده کردید چقدر سخت گذشت واقعا حرف دل منو زدید .خدا رو شگر دیگه الان این مشکلها رو ندارم ازاد ازادمممممممم پس دعا کنید ایشالا به سلامتی زودتر بزرگ بشن .


دعااااااا میکنم
مامان كياراد
1 آبان 92 10:53
واقعا که چه خوب نوشتی عزیزم این قشنگترین و شیرین ترین مشکل همه ماهاست .....


مثل خورشیدن!شاید گاهی بسوزونن ولی نبودنشون مرگه
لیلا مامان پرنیا
1 آبان 92 13:04
جانا پر پروانه ما را بپذیر

عشق دل دیوانه ما را بپذیر

یک روز دگر مانده به پیمان غدیر

تبریک صمیمانه ما را بپذیر



پیشاپیش عیدتون مبارک


چه قشنگ!عید شمام مبارک عزیزم!!
لیلا مامان پرنیا
1 آبان 92 13:05
آه حرف دلم رو زدی سمانه جون
خدا حفظشون کنه که نبودنشون از این دردسر هاشون غم انگیزتره
ببوس ناز پسرمون رو


بله بله!!شیطونکای دوست داشتنیمرسی شمام یه ماچ آبدار از لپ دخملی بکن!
مهسا مامان نورا
1 آبان 92 15:54
عید ولایت مبارک


عید بر شما هم مبارک خانمی!

مثل هیچکس
2 آبان 92 0:24
این عید سعید حیدر کرار است

شادی و شعف به عرش حق بسیار است

ذکر صلوات بر محمد امروز

خشنودی آل عترت و اطهار است

عید سعید غدیر خم مبارک باد


مرسی عزیزم!عید شماهم مبارک باشه

روشنک
2 آبان 92 11:31
خب ما که فارغیم و آسوده خدا صبرتون بده.


شما رو هم میبینیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!