سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

تلویزیون

1392/7/25 17:17
نویسنده : مامان سمانه
268 بازدید
اشتراک گذاری

تلویزیون دیدن پسر این روزا شده مایه دردسر!از یه طرف اگه نباشه که شما زنجیر پای منی و اجازه هیچ کاری رو به من نمیدی از اون طرف شیطونیات پدر درآره!

لیست کارای محبوب پسملی:

دیدن باب اسفنجی!

تماشای باب اسفنجی!!

نگاه کردن باب اسفنجی!!!

بازی با عروسک باب اسفنجی!!!!

دس دسی کردن با آهنگ باب اسفنجی!!!!!

وچون شازده هر دوبله ای رو هم قبول نداره 5-4 قسمتشو با دوبله مورد تائید!! ضبط کردیم و پشت سر هم براش میذاریم!اونقدر غرق دیدن کارتن میشه که گاهی نگران میشم،تازه با قسمتهای خنده دارشم میخندهتعجبیعنی معنی همه جملاتو میفهمه؟نگرانیه خورده زود نیست مامانی؟؟؟؟

وقتی هم که تموم میشه کنترل به دست و ماما زنان دنبال میاد که:به دادم برسین کارتن تموم شد!!!

تنها برنامه ی دیگه ای که دوست داره برنامه های آموزشیه،با اینکه همشون زبان اصلین ولی با علاقه نگاشون میکنه!

منم شدیدا دنبال راهکاراییم که حداقل اینقد به تلویزیون نچسبی!گرچه خیلی موفق نشدم!!

 

شیوه1

 

5دقیقه بعد!

 

 شیوه2

 2دقیقه بعد

 

3دقیقه بعد

 

5دقه بعد!!

 

شیوه3

 

اندکی بعد...

 

یه خورده بعد...

 

دیگه فرارررر!

 

من  کم کم دارم تسلیم میشماوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه زهرا
23 مهر 92 13:11
الهی عمه قربونش بره، پس کله اش چه خوردنیه







بابائی پویان
24 مهر 92 12:57
سلام مامان سروش > نی نی تون دقیقاً کپیه پویان منه از خواب بیدار میشه میگه اووووووووووه اول شعر باب اسفنجی خلاصه عاشقه این کارتنه شبم ساعت 11 بایسی حتمن اونو ببینه بعد بخوابه خدانینی تونو حفظ کنه واقعا نازه ماشااله واسش اسفند دود کن. خدا حفظش کنه


ممنون!
مثل هیچکس
25 مهر 92 12:51
وای خدای من این مشکل همه هست من که شب وروز جلوی تلویزیون بود ولی حالا هدفمند شده کمتر اجازه میدم بهش .


تلاش شبانه روزی میخواد کلنجار رفتن با این نی نی ها!
ندا
26 مهر 92 1:16
من دیگه کم کم دارم احساس بی هویتی میکنم!


واقعا بلای بزرگیه تکنولوژی
روشنک
2 آبان 92 11:48
آموخته است. دوستی با تلویزیون و خندیدن به جاهای خنده دار.


یعنی داری منو دعوا میکنی؟؟؟
روشنک
2 آبان 92 13:12
نه بابا دعوا چیه. گفتم یادگرفته. عقب نشستنم حتمن میتونه یاد بگیره


آخه وجدان درد دارم میشینه پای تی وی