سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

دوربین!

1392/7/23 21:10
نویسنده : مامان سمانه
243 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی من هر از گاهی به یه چیز حساس میشه!جدیدا چشم دیدن دوربین و نداره و تا دوربینو دست من میبینه شدیدا معترض میشه و دوربین و میخوادمتفکرمنم که عادت کردم راهکارهای جدید پیدا کنم سعی میکنم سرشو گرم کنم یا با موبایل عکس بگیرم که خودش حکایتها داره!!!!!!!!چشم

 

دست به دامن مامان!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مهر 92 17:54
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم



سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .



عید قربان بر شما مبارک






عید شمام مبارک باشه!ببوسید پسرماهتونو


مهسا مامان نورا
24 مهر 92 19:05
عیدتون مبارک این عید بهانه ای شد برای یافتن دوستی مثل شما به ما سر بزنید خوشحال میشیم


حتماببوسید نی نی خوشگلتونو!
مثل هیچکس
25 مهر 92 12:53
خانمی مایلید باهم تبادل لینک کنیم .


بله خانم!از الان جزئ دوستان مایید
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
25 مهر 92 14:36
عزیز دلم منم شما رو لینک کردم بهم سر بزن من فعلا پست جدید نمیزارم تا سی دی بلاگ که سفارش دادم و بگیرم کلی پست عقب افتاده دارم اما تا اون موقع نمیخوام بزارم اخه دوست داشتم سی دیش تا پایان دوسالگیش باشه که تمام حرفها و عکسها و خاطرات دو سالیش توش ثبت باشه پست گذاشتم بهت خبر میدم و هر وقت اپ بودی خبرم کن
ندا قدیمی
26 مهر 92 1:11
چه مامان بازاریه اینجا
ببخشید شما ادامه بدید من مزاحم نمیشم


آیسان مامان ماهان
27 مهر 92 9:44
مامانی دوربینو بده بچه کنجکاو شده میخواد وسایل تو شو ببینه





بلههههههه!ایشون استاد دل و روده در آوردنن
روشنک
2 آبان 92 11:44
خب تو بازی کنی اون نکنه؟ همه ی اسباب بازیای دنیا مال سروشه خب.


بله بله بله بله بله!!!