سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

نی نی کوچولو گل پسره...

1393/5/19 0:17
نویسنده : مامان سمانه
1,274 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچولو گل پسره!الان درست دو سال داره!!(مادر دورش بگرده! )

شازده پسر پسر دو سال و چهار روزه ی مامان این روزا به شدت مشغول یادگیری کلمه ها و لغتهای جدیده!بازی جدید مادر و پسری هم بازی رنگهاست!مداد رنگیاشو میچینه جلوش و یکی یکی رنگاشو میگه منم باید حسابی تشویقش کنمقهوه ای و بنفش و اونقد بامزه میگه که جز چلوندن راهی واسه من نمیذاره

 

 

 

 

 

قبل از تعطیلات عید فطر دایی شازده اومده بود دیدنمون،کلی هم اصرار داشت که مارو با خودش ببره کرمان ولی از اونجایی که بنده جدیدا شدید با کلاس شدم و نمیتونم غیبت کنم!بر وسوسه شدیدمون غلبه کردم و داداشی رو تنایی راهی کردیم و رفت

 

 

5مرداد تولد داداشی بود!تولدت مبارک عزیزم!

 

 

 

 

چون آخر هفته ما عروسی داشتیم دایی شازده روز پنج شنبه برگشت کرمان!مرسی داداشی که به خاطر من و سروش زحمت این همه راه اومدنو به جون میخری

 

 

نتیجه غفلت لحظه ای من!

 

 

 

یه اتفاق بسیار نادر:ایشون یه گل پسری هستن که برای اولین بار در عمر پربرکتشون بدون اینکه در آغوش مادر باشن کاملا یهویی!وسط بازی خوابشون برده (الان که مامانم این عکسو ببینه از اونجاییکه همیشه حق با داماد عزیز و نوه ی عزیزترشونه به من میگه این صحنه ها عکس گرفتن نداره خجالت داره)

 

 

 

 

یه روز گرم تابستونی کنار رودخانه چالوس

روز جمعه تولد عمه زهرا بود و مامانی و آقا جون مارو دعوت کردن بریم جاده چالوس!بسیار خوش گذشت!بعد از چند روز مهمونداری و مراسم عروسی و گرفتن گردن و دست من و کمردرد مامانی!! فرصت خیلی خوبی بود و خیلی بهمون خوش گذشت!شازده پسر حسابی آب بازی کرد و آقای پدر جوجه کباب مخصوص سر آشپز و واسمون درست کرد و من و عمه زهرا آتیش بازی کردیم(خب مگه ما دل نداریم خب)

 

 

 

 

پسر کوچولوی عاشق آب به مامان لحظه ای از کنار آب جم نخورد!همین بس که شیفتی صبحانه خوردیم که آقا پسر کنار آب تنها نمونه

 

 

دوستان شازده کوچولو!

 

 

 

 

خواب نیمروزی در طبیعت زیبا

 

 

 

بازم تولدت مبارک عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

parisa
19 مرداد 93 0:29
عزیزم وب زیبایی دارین به منم سر بزنین خوشحال میشم
مامان سمانه
پاسخ
مرسی حتما
مامان امیررضا
23 مرداد 93 2:12
گل پسر دوساله تولدت مبارک عزیزم 120 سال بشی گلم به به گردش خوش گذشت چه صفایی کردن خانما موقع غذا درست کردن بابایی خیلی می چسبه بشینی آقایون غذا بپزن
مامان سمانه
پاسخ
مرسی خاله جون!! آره دیگه همیشه شعبون یه روزم رمضون
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 11:41
سلااام سلاااام خب..از کجا شروع کنیمممممآهان از اونجایی که به قول مامانت اون عکسه که بوووود؟؟!!عکس گرفتن نداشت که خجالت داشت
مامان سمانه
پاسخ
ای بدجنسمیرسیم خدمتتون
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 11:42
قربون سروش جونم بشم که تو ذهنم تصور میکنم چجوری قهوه ای و بنفشو میگه
مامان سمانه
پاسخ
یه چیزی تو مایه های:قهوویی و ددفش
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 11:43
اینجاست که حق دارم بگم کلاست تو حلقممممممممممممم..میرفتین با داداشی خب..کرماان،خونه مامانننن،غیبت شوشو و .... نه ه ه ه ؟؟؟!!!
مامان سمانه
پاسخ
هاااااااااااااا
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 11:45
تولد آقا داداشتون مباااارک...ایشالله تبریک عروسیشون اگه تا بحال مزدوج نشدن..اگه هم مزدوج شدن که زن داداش خانومی ، سمانه جونی خخخخخخخخخخخخ من چه بدونم شما تشریف دارین خب
مامان سمانه
پاسخ
ایشالا عروسی داداش گلم!!!عزیزم اگه زن داشت که نمیتونست اینقد واسه من و پسرم بیاد و بره
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 11:47
اوه اوه اوههههههههه کیکشونوووووووو...من امروز این رژیم لامصب،لا مذهب،نا مصب و میشکنم
مامان سمانه
پاسخ
آخه سایز 38 که دیگه رژیم نداره خواهر
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 11:48
اون عکس بالای تلویزیون چقد نازه..برا سروشه دیگه نه؟؟؟
مامان سمانه
پاسخ
پسملی مامانه!صحنه پایینو ول کردی چسبیدی به عکس...ای خدا...
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 11:50
خب برا اون عکسم که موظف شدی خجالته رو بکشی................ عمه زهرا جونم تولدشون مبارک،جوجه کبابم که چاره ای نیس دیگه نوش جونتون دم ظهری این چه پستیه عاخه
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 11:51
این عکس آخریه کیه؟؟؟؟!!!!خودت یا عمه زهرااااااااا؟؟
مامان سمانه
پاسخ
به قول سروش:عمهه ییااا!
عمه زهرا
28 مرداد 93 0:08
الهی عمه قربونت بره عزیزم. ایشالا صد ساله شی عسل
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان ناهید
7 شهریور 93 10:48
ای جانم چه خوابی هم رفته این اتفاق برا منم افتاد یک لحظه من نت بودم محمد رضاپشت سرم داشت بازی می کرددیدم صداش نیومد برگشتم وقتی تو این حالت دیدم جگرم کباب شد ومنم مثل شما ازش عکس گرفتم گفتم هرکی ببینه بهم میگه اههههههههههه این چه مامانیه که بچه ش رو زمین خوواب رفته خخخخخخخخخ
مامان ناهید
7 شهریور 93 10:49
تولد داداشیت مبارک به سروش جونم با وجود دایی خیلی خوش گذشته
مامان سمانه
پاسخ
بله!!تولد دایی بوده و خواهر زاده کلی از داییش کادو گرفته
مامان ناهید
7 شهریور 93 10:52
چه تفریحی بود چقدر طبیعت زیبایی فدای سروش جون که کلی آب بازی بهش چسبیده بچه ها هم که عاشق آب وآب بازین انشالله همیشه سلامت باشین وبرین عروسی وگشت وگذار
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم!!ایشالا دلت شاد و لبت پرخنده باشه!
مامان ناهید
7 شهریور 93 10:53
تولد عمه جون هم مبارک عزیزم
مامان ناهید
7 شهریور 93 10:54
ومن نبودم دیر رسیدم تولد گل پسری هم مبارک با 24 روز تاخیر نشالله 200 ساله شی عزیزما
مامان سمانه
پاسخ
شما جاتون توقلب ماست عزیزم