سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

مبارک بادتت این روز...

1393/5/14 20:34
نویسنده : مامان سمانه
787 بازدید
اشتراک گذاری

        من باهارم تو زمین

        من زمینم تو درخت

        من درختم تو باهار.

        ناز انگشتای بارون تو باغم میکنه

        میون جنگلا تاقم میکنه.

        تو بزرگی مث شب.

        اگه مهتاب باشه یا نه

                                   تو بزرگی

                                              مث شب!...*

 

نازنینم،آفتابم،شیرینم،امیدم!!ممنونم برای آمدنت،برای بخشیدن حس

مادرانه،برای تمام عاشقانه هایی که دو سال و نه ماه مهمانم کردی!!

خورشید پاک سرشتم،مهربان بمان،مهر بورز و دعا کن ،دعا کن که هیچ

مادری در غم کودکش زجه نزند،دعا کن که هیچ کودکی در غم مادرش

زجه نزند.دعا کن دنیایمان به پاکی قلب پاک تو بشود....

 

         من فکر میکنم

                   هرگز نبوده قلب من

                                  اینگونه گرم و سرخ

         احساس میکنم

         در بدترین دقایق این شام مرگ زای

         چندین هزار خورشید

                                   در دلم

         میجوشد از یقین

         احساس میکنم

         در هر کنار و گوشه ی این شوره زار یأس

         چندین هزار جنگل شاداب

                                         ناگهان

       میروید از زمین.*

 

 

 

*شاملوی دوست داشتنیم!

 

 

پسندها (2)

نظرات (10)

لیلا مامان پرنیا
15 مرداد 93 12:49
یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن یکی به نیت تو یکی از طرف من الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم به خاطر و جودت به افتخار بودن تولدت مبارک غنچه ی زیبای من
مامان سمانه
پاسخ
یه دنیا ممنون عزیزم
لیلا مامان پرنیا
15 مرداد 93 12:52
سمانه عزیزم: دوساله شدن حس شیرین مادریت گوارای وجودت امیدوارم از تک تک روز های قد کشیدن وشکوفایی گل پسرت لذت ببری همیشه زیر سایه خدای مهربونی سلامت وشاد باشید
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم بابت تمام مهربونیات
مامان ناهید
16 مرداد 93 11:10
سلام عزیزم سمانه جان خوبید فداتون بشم سروش جان خوبین قربونش بشم
مامان سمانه
پاسخ
سلام به روی ماهت عژیژم
مامان ناهید
16 مرداد 93 11:10
یعنی الان 2 سال ونه ماهگی سروش جون مبارک باشه الهی 200 ساله شی خاله جونم
مامان ناهید
16 مرداد 93 11:10
چه دلنوشته زیبایی می بوسمتون گلم ببخش من را که دیر بهتون سر زدم
مامان سمانه
پاسخ
میسی
مامان ناهید
16 مرداد 93 11:12
نه ای خداااااا من الان متوجه شدم سروش جون 2 ساله شده فدات بشم ببخش خاله رو اون نه ماه تو دل مامانی حسابی دلبری کردی قربونت بشم 200 ساله شی عزیزکم
مامان سمانه
پاسخ
مرسی خاله جونی!!!!!!وقتی دیر دیر به ما سر میزنی همینه دیگه
مامان حسنا
27 مرداد 93 13:46
سلااااام سروش جون تولدت مباااااارک ان شا الله تولد صدسالگیت منو دعوت کنی راستی دیروز تولد حسنا بود به وبلاگ حسنا هم سر بزن گلم
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم!مرسی گلم تولد گل دختری مبارک باشه ایشالا اومدم!!
عمه زهرا
28 مرداد 93 0:11
الهی عمه فدات شه چقدر اون موقع پوستت نرم بود
مامان سمانه
پاسخ
اوهوم
مامان ناهید
7 شهریور 93 10:56
ای جااانم من که اومده بودم تولد سروشو تبریک گفته بودم فکر کردم نگفتم نه مثل اینکه زیاد هم دیر نیومدم هورااااااااااااا
مامان ناهید
7 شهریور 93 10:57
خوشحال شدم اومدم دیدنتون وخبرهای خوب وخوشی را دیدم ولذت بردم همیشه خوش باشین
مامان سمانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونم!!