سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

روزهای نیمه ابری!

1392/12/3 15:01
نویسنده : مامان سمانه
906 بازدید
اشتراک گذاری

 

فکر میکنین این چرا اینطوری شده؟؟؟من با دیدنش چه طوری شدم؟؟؟؟؟سروش چه شکلی شده؟؟؟؟؟؟

نمیتونین حدس بزنین خودم میدونم!!!!!!!!!!!!!

این یه سایه کاملا نو بود!!!(به دلیل بی استعدادی در امر آرایش!!) که تو چند دقیقه ای که من داشتم پرده های اطاق شازده رو تو حیاط پهن میکردم با سر انگشتای کوچولوی پسر به این صورت در اومده

حالا جهنم سایه!!تمام صورت و دستای فسقلیش و قالی بیچاره غرق پودرای رنگی رنگی کرده!!شیطون بلا تا قیافه من و دید شروع کرد به ادا بازی و کله شو بین پاهای من قایم کردن و پررو پررو ممه خواستن!!!!!!!میخواستم....  لعنت به دل سیاه شیطون

نمیدونم باید چیکار کنم از دست این آتیش پاره...تمام کشوها و کمدارو باز میکنه و جدیدا هم که با آرامش خطا در میاره

بلا روز گاریه مادری کردن ها

دیروز عصر بعد از اینکه پسر باز دوباره شروع کرد به بداخلاقی و چونه کوشولوشو کوبید به میز(تمام صورتش این روزا زخم و زیلیه)آقای پدر مارو برد پارک شاید حال هممون بهتر بشه!که خداروشکر افاقه کرد!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الهی مادر قربون اون خندیدنات پسر گلم،زمین و آسمونا بلا گردون چشمات بشن که این روزا اینقدر گریونن،خدایا خودت حافظ پسرای من باش که هیچ وقت چشاشونو غمگین و دلاشونو پر درد نبینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

طراح نو
3 اسفند 92 21:11
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
مامان مهيار
4 اسفند 92 16:32
چه اسم قشنگي به صاحبش هم مياد خيلي... ما هم يكي از گزينه ها برا اسم ني نيمون اسم سروش بود خود آقا سروشم خيلي بانمكه خدا حفظش كنه
مامان سمانه
پاسخ
مرسی
مثل هیچکس
5 اسفند 92 10:16
آخه مامانی وقتی شما به ما کمتر سرمیزنین باید گل پسرمون حال شمارو بگیره قربون شکل ماهت عزیز خاله ،ببین چقدر توی پارک بهش خوش گذشته .
مامان سمانه
پاسخ
پس با پسر من دست به یکی کردین
عمه طاهره مامان پویا
5 اسفند 92 12:01
سلام عزیزم همیشه به گردش، ایشالا همه لحظات برای عزیزدلم خوش وسرگرم کننده باشه. چقدم خوشگل سرمی خوره!شیطون بلا.
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم!برای شما هم همینطور
مامان محمدحسین
6 اسفند 92 14:27
عزیز دلم...ماشاءالله عجب شیطونیه واسه خودش....
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 اسفند 92 14:31
سلام عزیزم خوبید سروش جون خوبه می بینم که چه کاری کرده این سروش می تونم درکت کنم اونموقع که با این صحنه مواجه شدید الهی بگردم
مامان سمانه
پاسخ
سلام به روی ماهت!!!خدا نکنه ولی واقعا شوکه شدم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 اسفند 92 14:32
انشالله همیشه به شادی وسلامتی باشید تا بتونید باهم صفا کنید واین گل پسمل مارو از پارک وگشت وکذار سیراب کنید دلم یه دنیا براتون تنگ شده بود می بوسمتون
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزمقربون دل مهربونت
lلهام مامان محمدحسین
10 اسفند 92 14:50
عزیز دلم.امیدوارم شما هم به خوبی سروش جون رو از شیر بگیرین....
مامان سمانه
پاسخ
ایشالا
لیلا مامان پرنیا
12 اسفند 92 14:03
امیدوارم همیشه روزهاتون آفتابی وبهاری باشه نه ابری ونیمه ابری.......
مامان سمانه
پاسخ
مرسی گلم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 اسفند 92 15:50
سلام سمانه جونم سروش کوچولوی ما خویه فداش بشم مرسی گلم از مهربونیهات پسکو پست جدید منتظریماااااااااااااااااااا
مامان سمانه
پاسخ
چشم
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 12:59
عععععععععععععععععع شمام کرمونین کههههههههههه..... . . جاتون خالی تو پست قروقاطی خخخخخخخخخخخخخ
مامان سمانه
پاسخ
بلههههههههههه
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 12:59
ههههههههههههههههههه برا همون پست قرو قاطی و شمااااااااا
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 13:00
ای ول چه کاری بدو بدو میرین کرمان خونتون همونجوری میمونه یه زحمتی به خودتون بدین خخخخخخخخخخخ
مامان سمانه
پاسخ
آخه من تنهاآخه من غریبآخ که نمیدونی چقد سخته
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 13:01
شیرینی میوه خوبشم بگیرینا شاید اومدیم خونتون عید دیدنی،زشته از ما خخخخخخخخخ
مامان سمانه
پاسخ
نامرده هر کی نیاد
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 13:03
بابااااااااااااااااا هنرمندااااااااااااااااااااا..عجب خلاقایی هستین شماااااااااااااا.ای ولشما شعر برا پست قرو قاطیم میگفتین شاهکار میکردین با این حساب
مامان سمانه
پاسخ
خجالت میفرمایید نه دیگه!!!!!در زمینه شعر و شاعری رو من حجساب نکن
مامان كياراد
25 اسفند 92 16:56
سروش شيطون بلا....