سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

دنیای این روزای من...

1392/7/22 0:06
نویسنده : مامان سمانه
274 بازدید
اشتراک گذاری

یه خبر خوب!:

شازده پسر برگشت به دوران خوش خلقی سابق!بعد از یه دوره سرماخوردگی همراه با آماس لثه که برای بیچاره کردن هر مادری کفایت میکنه!

یه مروارید دیگه به سری مرواریدای پسر اضافه شد(9امین)! گرچه هنوزم دو تا لثه ورم کرده داره و نی نی کوچولوم مدام دستش تو دهنشو آب از لب و لوچه اش سرازیر!ولی همینقدر که یه خورده از حالت چسبونکیش کم شده خدارو شکر!!!

دومین خبر خوب!:

مامان منیژه و دایی سینا هفته پیش اومدن خونمون!خیلی خوب بود،بالاخره مامانام گاهی دلشون میخواد مامانشون پیششون باشهچشمکگرچه این نوه های شیطون جایی واسه مامانا نمیذارن!!

سروش فسقلی هم حسابی جولان داد!

روزی سی بار با مادر جونش میرفتن دده!

روزی سیصد بار تو اطاق آب بازی میکردن!!

روزی شومصد بارم سینای بیچاره رو با سروش و بی سروش میفرستادن په په بخره!!!

چون اصولا مامان منیژه بلد نیست به شازده پسر "نه" بگهنگران

گاهی از خودم میپرسم منم بچه بودم مامانم همینجوری بوده؟؟؟یعنی حسودیم شده؟؟؟!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه زهرا
22 مهر 92 1:06
عزیز دلم آب بازی دوست داره دیگه،تازه په په هم دوست دارهالهی قربونش برم


آبیاری گلهای قالی رو هم خیلی دوست داره شیطون بلا!!
مامان امیررضا
22 مهر 92 15:34
هرچه امام حسین(ع)دردعای عارفانه عرفه اش از خدا طلبید ارزانیتان باد.
التماس دعا


مارا به دعا کاش فراموش نسازند
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند
عمه طاهره مامان پویا
22 مهر 92 20:22
امیدوارم داداش کوچولوی من همیشه حالش خوب باشه و برای عمه بخنده و شیرین کاری کنه


مرسی عمه جونی!ایشالا دل همه بچه هاهمیشه شاد باشه!
روشنک
2 آبان 92 11:51
این شکمش به باباش رفته