سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

15ماهگیت مبارک نازنینم!

1392/8/16 13:51
نویسنده : مامان سمانه
238 بازدید
اشتراک گذاری

روزها مثل برق و باد میگذرن،15ماه یعنی 450 روز،یعنی 5400 ساعت! گاهی احساس میکنم تمام عمرمو منتظر مادر شدن بودم.تو تموم رویاهام،تو تموم آرزوهام یه نی نی کوچولو داشتم!(گرچه همیشه فکر میکردم این نی نی دختره!)

اومدن یهوییت گرچه مثل زلزله8ریشتری تموم برنامه هامونو کن فیکون کرد و منو خونه نشین!ولی بودنت سوای عادت و مهر مادر فرزندی،یه نیاز گمشده از اعماق وجودمو برآورده میکنه یه حس ناب و دوست داشتنی!

  دوست دارم شازده کوچولو،دوست داریم شازده کوچولو!

یکی دو روزه دایی سلیم اومده دیدن شازده پسر!وای که این محبت دایی به خواهر زاده چه حکایت پر آب چشمیه!!

تقریبا صبح و عصر پسر و میزنیم زیر بغل و میپریم تو ماشین دایی و میریم ددر!

امشب به افتخار ماهگرد پسر رفتیم دنبال بابا و با هم رفتیم بیرون.

به قول عزیزی رفتیم پاساژ درمانی!الهی برای پسر قانع خودم بمیرم،بدو بدو دل از تمام ویترینای وسوسه انگیز کندیم که بریم طبقه بالای تیراژه شازده رو سوار اسباب بازیها کنیم،ولی پسرم پله برقی سواری رو بیشتر دوست داشت!هر کاریش کردیم از پله برقی دور نشد که نشد!(آخه این اولین باری بود که خودش وایمیستاد رو پله!!البته من از این شجاعتا ندارم!!بابای محترمش دل گندستاسترس)


                                               دایی،شازده پسر،بابا

از اینااا!!!!!

من کیم؟تو کی؟

سروش ودایی!

هنر عکاس ستودنیست!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مثل هیچکس
16 آبان 92 9:44
15 ماهگیت مبارک گلم ،تا دایی پیشته حسابی خوش بگذرون وکلی واسه خودت خریدکن مگه دایی ها چند بار اشتباه میکنن بیان دیدن خواهر زادشون .


اینو گل گفتی!!حسابی استفاده بهینه میکنیم
آیسان مامان ماهان
16 آبان 92 10:25
سروش جوووووونم 15 ماهگیت مباااااااااااااااارک عسلم


مرسی خاله مهربونم!
آیسان مامان ماهان
16 آبان 92 10:26
مامان خانومی،اون که دختره ایشالله بعدیه


ای خواهر!به ریسکش نمی ارزه
آیسان مامان ماهان
16 آبان 92 10:27
منم دوست دارررررررررررررررررررررم...میدونم باا من نبودین منم با شما نبودم که با شازده کوچولو بوووووووودم


حتی یه ذره شم با من نبودی؟؟باش!
آیسان مامان ماهان
16 آبان 92 10:33
دم دایی سلیم گررررررم..معلومه که همچین خواهرزاده خوشگلو باید ببره ددر


از صدقه سر پسر ماهم به نوایی میرسیم
آیسان مامان ماهان
16 آبان 92 10:34
دست خوش عکاس باششششششششششششششششششیخدایی عکاسش بینظیره


با این پسر فراری از دوربین آدم ناخودآگاه عکاس هنری میشه!!
مهسا مامان نورا
16 آبان 92 13:05
15 ماهگیت مبارک خاله فدا شه


مرسی خاله جون
مهسا مامان نورا
16 آبان 92 13:06
خصوصی داری


آخ جون!
مثل هیچکس
16 آبان 92 14:22
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|..........*____* ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''
به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا


مرسی خاله جون
بدو بدو میام!
عمه زهرا
16 آبان 92 14:33
الهی عمه فدات شه عزیزم، ایشالا صد ساله شی قربونت برم. دست سلیم هم درد نکنه که اینقدر دایی خوبیه.


ممنون عمه جونی!پسرم خاله و عمو نداره عوضش عمه ها و داییای خوبی داره
عمه طاهره مامان پویا
16 آبان 92 15:15
من هم به دایی سلیم گل خوش اومد میگم.
امیدوارم کنارآبجی وسروش بهش خوش بگذره.



مرسی عزیزم
عمه طاهره مامان پویا
16 آبان 92 15:19
عمه فداش پیش خودش فکرکرده پله برقیم

یه جور هن هنه دیگه.


ایول!!پس مسئله این بوده!!!

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 آبان 92 23:35
سلام سمانه جون خوبید؟
خوشحالم که با شما آشنا شدم ممنون که ما جنوبهارو بامرام دونستید واییییییییییییییی چقدر این شکلی شدم
ممنون آبجی جون


قربونت برم!!خواهش میکنمجنوبیا باید هوای همو داشته باشن دیگه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 آبان 92 23:37
15ماهگیت مبارک سروش جان عزیز خاله من امشب چه افتخاری یافتم بیام این جا وبا بهترین موقعیت سروش جان که 15 ماهگیش هست مواجه بشم انشالله 150 سالگیتو جشن بگیری عزیزم


وای چه خوب که به ما سر زدین!!مرسی عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
17 آبان 92 0:30
ایول عکاس هنرمند
عزیز دلم 15 ماهیگیت مبارک باشه

بله بله
مرسی خاله!



لیلا مامان پرنیا
17 آبان 92 0:38
اول از همه 15 ماهگیت مبارک شیرین خاله
چشمتون روشن دایی جون اومده انشاا.. همیشه در کنار هم شادوسلامت باشید
قربونش برم وکه مثل پرنیا کلی از پله برقی حال میکنهتازه خانمی پسر خاله جان هیچ هم بیراه نمیگه کلا ما دوست داریم بچه هامون مــــــــــــــــــــــــــــــــرد بار بیان
یه عالمه از طرف من ببوسش سروش نازم رو

هی وای من!!!بله بله حق با شماست
مرسی خانم
چشم میبوسیمشان!!!!
مامان محمدحسین
17 آبان 92 18:21
مبارکه...


مرسییییی!!!
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
17 آبان 92 21:01



به همچنین
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 آبان 92 23:38
سلام سمانه جونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
عزیزم اجازه چیه این افتخاره خوشحالم که یه دوست خوب دیگه به لیست دوستان اضافه میشه


لطف دارین!
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 آبان 92 23:41
چی دارم میشنم سمانه جون مگه شما هم جنوبی هستید؟اگه هستید کجا؟وای خیلی هیجانزده شدم


من خودم کرمانیم ولی ساکن کرجم!!!
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 آبان 92 23:42
فدای سروش جان اون عکسی که تو شیشه افتاده خیلی جالب وقشنگه خانم هنرمند


خدانکنه خاله!
مامان كياراد
18 آبان 92 1:47
داستان عشق اين دايي ها و خواهر زاده ها هم شنيدني....سروش جون حسابي با دايي خوش بگذرون.....


واقعا!!! مرسی خاله
آیسان مامان ماهان
18 آبان 92 11:19
سلام خانوم خانوما اومدیم مهربونیمو به ثبت برسونمخصوصی لطفا


شما مهربونیتون اثبات شدست نازنین خانم!!چشم
آیسان مامان ماهان
18 آبان 92 11:33
فدات شم ایشالله به سلامتی و خوشی برو کرمان کلی کیفور و کوک شو کلی ام برا ما عکس بیاااااااااااار..ممنون از لطفت