سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

یه شیرین خوردنی!

1392/8/13 15:19
نویسنده : مامان سمانه
234 بازدید
اشتراک گذاری

اندر احوالات په په خوران!!!:

شازده کوچولوی ما اصولا معتقده په په یعنی: میوه،چوب شور،میوه،چیپس،میوه،....

و از اونجایی که مامان خانمش جزمیوه و چوب شور بقیه رو ممنوع کرده!

شازده دست به دامان نداشته پدر محترم میشه،و از اونجایی که کودک درون آقای پدر بسیار بیدار و هوشیاره!!!به سرعت دست به یکی میکنن برای دق دادن مامان بیچاره...

آقا پسر چند روز پیش با قر وقمیش فراوون دنت و از دست من گرفت که خودش بخوره،بعدم پاکت خالی و نیشو تحویل من داد!منو میگی کلی ذوق زده شدم که: الهی فدات بشم خوردیش؟!!!پسملی هم یه دونه از اون لبخندای مکش مرگ ما رو تحویل داد و رفت سر بازیش!من بیچاره از همه جا بیخبر!!

وقت جمع کردن روزنامه های بیشمار آقای پدر احساس کردم قالی سفته،دست زدم میبینم ببببللله،

تمام دنتو خالی کرده زیر میز جلوی مبلا،قالی هم عین سنگ خشک و سفت شده.منو میگی

صداش زدم:سررروووش؟؟؟؟اینا رو کی ریخته؟؟؟ حضرت والا هم با قیافه حق به جانب کلشونو کج کردن زیر میز و نچ نچی کردن و رفتن!!

خدایی ما هم همینقد از مامانامون حساب میبردیم؟؟

واسه خوردن هر وعده غذا هم که قد یه فیلم سینمایی باید ادا و اطوار بیایم،یه قاشق بدیم ببعی بخوره،یه قاشق عکس رو بلوزش(که ایشون در هر صورت هاپو صداش میزنه)،اگه اتفاق خاصی نیافته!یه قاشقم شازده!!وقتی هم که سیر میشه دست منو میبره سمت بلوزش و میگه:هاپو همممم!

خلاصه که دنیاییه دنیای مادر و پسری!!خرابکاریاش زندگیه،لبخندش زندگیه،داد و هوارش زندگیه،بودنش زندگیه!!!

 

الهی مادر فدای اون خندهات نازنینمماچ

 

نون کنجدی مادری!

 

یعنی این لباسا پاک میشن؟؟

بخورمت شیرین!!

دس دس!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

عمه زهرا
13 آبان 92 16:10
الهی عمه قربون اون په په گفتنت بره شیرینم


خدا نکنه عمه جونی!
لیلا مامان پرنیا
13 آبان 92 18:44
عزیزمی خوردنی خاله
من چه جوری طاقت بیارم نوبتم بشه بیام اونجا حسابی بچلونمت
از همین جا یه عالمه ماچت میکنم شرین خودم


تو چرا فقط وعده میدی لیلا جون؟؟؟؟!بیا ببینیمت خب دلمون پوسید
لیلا مامان پرنیا
13 آبان 92 19:01
سلام گلم این عکس های سروش جونم رو آپلود کردم البته خیلی وقت بود میخواستم این کارو بکنم ولی ببخشید اصلا وقت نمیشد
میبوسمتون
مرسی عزیزم!خیلی قشنگ شدن!!قایمشون کردم بعدا استفاده کنم ازشون
مامان محمدحسین
13 آبان 92 20:40
به به همه این کوچولوها مثه همن از غذا خوردن....


البته از نظر غذا نخوردن!!!
مثل هیچکس
14 آبان 92 15:38
دلم مست و لبم مست و سرم مست بخون ای دل که صبرم رفته از دست بخون ای دل محرم اومد از راه بخون اجر تو با عباس بی دست عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت آغاز ایام عزای حسینی (التماس دعا )
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 آبان 92 1:54
عزیزم خصو صی
مهسا مامان نورا
16 آبان 92 1:00
عجبا ،ولی نه حالا خوردنی تر شدی میدونستی اره همیشه از این کارا بکن .پهپه خوشمزه است.


نگو مهسا جون!بعدش من میمونم و مبل نوچ شده ولباسای...
مثل هیچکس
16 آبان 92 9:40
عزیزم مهم اینه که دنت تموم بشه حالا یا خودش بخوره یا فرش


آیسان مامان ماهان
16 آبان 92 10:39
چه پسل خوبی،میوه که خوبه


فقط میوه ش خوبه!!!
آیسان مامان ماهان
16 آبان 92 10:45
نه مامانی جون اینجا دیگه حق با شماست، فرشه رو لولش میکردی میدادی آقای پدر زحمتشو بکشه یادش بمونه که با بچه هوشیار درونش و سروش جون دست به یکی نکنه
راستی اینو خوندی معدومش کن آقای پدری فردا نیاد بگه زنمو از راه بدر میکنی، ازنانجیبیهای خودت یاد همسری میدی


آفرین!این ایده ی خوبیه
آیسان مامان ماهان
16 آبان 92 10:49
خاله فداش، اصن لباسا فدای سرش که پاک نشن،مامان و بابا میرن بهترشو براش میخرن

صد البته