سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

اولین سفر شازده کوچولوی من!

1392/7/4 14:59
نویسنده : مامان سمانه
164 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کنم تو اولین جوجه 11روزه ای هستی که سوار هواپیما شده! بلیط کرمان خریده بودیم واسه منو تو مادر جونت،کاملا بیخبر از اینکه به نوزادای زیر یک ماهه اجازه پرواز نمیدن(دقیقأ 20روز بعد تو فرودگاه کرمان فهمیدیم)ولی ترافیک به دادمون رسیدو اونقد دیر رسیدیم که بدون بازرسی خاصی تمام پرسنل فرودگاه بسیج شدن تا ما سوار  هواپیما بشیم!

وقتی رسیدیم پدر جون و داییات تو فرودگاه منتظر ما(دقیقتر منتظر شما)بودن.20روزی که کرمان بودیم کلی توسط خاله ها چلونده شدی،کلی هم ددر رفتیم!ماهان،سیرچ،تیکدر.حسابی بهمون خوش گذشت!

قربونت برم که اندازه بالشت بودی!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

روشنک
24 شهریور 92 22:43
اطلاعات جامع و کاملی داری. آورین. من وقتی بچه دار شدم عوض یک مشت کتابای جور واجور میشینم دست گلای تو رو می خونم