سروش نازنین سروش نازنین ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♕ سروش شازده کوچولوی من! ♕

سال تحویل پر استرس!

1392/7/2 20:18
نویسنده : مامان سمانه
315 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دو هفته است که اومدیم کرمان ولی بابا هنوز نیومده پیشمون.همه فامیل رفتیم خونه دایی مهدی تا لحظه سال تحویل دور هم باشیم.یه لحظه،فقط یه لحظه گذاشتمت روی تخت روسریمو درست کنم نمیدونم چطوری از بین دست و پام سر خوردی و به صورت افتادی رو زمین،خدای من نمیدونی اون لحظه چی به من گذشت.فقط همین بس که تا چند روزاز شدت ضربه ای که زده بودم به سرم گوشه چشمم خون مردگی داشت!!آخبازم خداروشکر که به خیر گذشت!ولی روی بینیت زخم شدناراحتببشیدنگران

 

 

اینم آبتین کوچولو دومین نتیجه خاندان ضیائی بعد گل پسرم!و باباییش!!

 

سروش شیطون و مادر جونش!

اینم سروش و مامان خونه حسنا جون!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

روشنک
2 آبان 92 12:26
اونکه یادش نمیمونه تو هم به رو خودت نیار.